ضرورت کار جهادی و علمی در نظرآباد
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ساعت: 9:23
  • شناسه : 673389
    2
    نشست صمیمی دهیاران سطح شهرستان همزمان با ۱۵مهر سالروز گرامیداشت روستا و عشایر با حضور دکتر بغدادی فرماندار نظرآباد و همراهی معاونین ایشان، بخشداران مرکزی و تنکمان و جمعی از روسای ادارات مربوطه برگزار گردید.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نشست صمیمی دهیاران سطح شهرستان همزمان با ۱۵ سالروز گرامیداشت روستا و عشایر با حضور دکتر بغدادی و همراهی معاونین ایشان، بخشداران مرکزی و تنکمان و جمعی از روسای ادارات مربوطه برگزار گردید.

    در این نشست فرماندار ضمن گرامیداشت ۱۵مهر سالروز گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر، این روز را که توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به تصویب رسیده است بهانه ای برای تبیین جایگاه روستا و عشایر در کشور عنوان داشته و روستاها را محلی که ریشه و اصالت همگان به آن برمیگردد دانست.
    وی در ادامه کلیه خادمان مردم در شهرستان نظرآباد را مکلف به کار جهادی و علمی در عمل همراه با مردمی کردن امور نمود.
    دکتر بغدادی با اشاره بر اهمیت توجه به امور یادآور شد: وظیفه شوراهای اسلامی و دهیاران صرفا کار عمرانی نیست بلکه می بایست توجه ویژه ای بر فرهنگ سازی در مناطق مختلف نموده و باهمدلی و تعامل با مردم عزیز منطقه به توسعه روزافزون روستاها بپردازند.
    در خاتمه نیز فرماندار نظرآباد از پروژه های بنیاد مسکن در روستای قشلاق محمدلو بازدید نمود و همچنین دهیاران هر دو بخش مشکلات روستاهای خود را مطرح کرده و روسای ادارات پاسخگو موضوعات مطرح شده بودند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر