طالقان با هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 7:58
  • شناسه : 1541679
    0

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به استعداد طالقان برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری، گفت: توسعه گردشگری در طالقان نیازمند همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های مرتبط است. به گزارش میراث‌آریا، در جلسه‌ای که به منظور بررسی و تصویب طرح هادی گردشگری روستای گلیرد از توابع شهرستان طالقان برگزار شد، احمد افضلی، […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به استعداد طالقان برای تبدیل شدن به یک قطب گردشگری، گفت: توسعه گردشگری در طالقان نیازمند همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های مرتبط است.

    به گزارش میراث‌آریا، در جلسه‌ای که به منظور بررسی و تصویب طرح هادی گردشگری روستای گلیرد از توابع برگزار شد، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، با اشاره به پتانسیل‌های شهرستان طالقان در زمینه گردشگری، اظهار داشت: طالقان دارای ظرفیت‌های طبیعی و فراوانی است که می‌تواند آن را به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل کند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز همچنین بر اهمیت ساخت و سازهای جدید بر اساس معماری اسلامی در روستای مذکور تأکید کرد و افزود: برای تحقق این هدف، لازم است که کمیته‌ای تحت عنوان "سیما و منظر" تشکیل شود. این کمیته مسئول بررسی طرح هادی روستاهای با هدف گردشگری و شامل نمایندگانی از دهیاری‌ سازمان‌ها و ادارات ذیربط مانند جهاد ، بنیاد مسکن و میراث فرهنگی با مسئولیت و نظارت دهیاری ها خواهد بود.

    او به ضرورت هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تنها با همکاری و هم‌افزایی می‌توانیم به اهداف خود در زمینه توسعه گردشگری دست یابیم و طالقان را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در استان البرز تبدیل کنیم.

    انتهای پیام/

    دبیر مهدی نورعلی

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر