تصویر
طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف در دستور کار مدیریت شهری
18 بهمن 1401 - 9:41
2
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت:طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف در دستور کار مدیریت شهری و معاونت شهرسازی قرار بگیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی گفت:طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف در دستور کار مدیریت شهری و معاونت شهرسازی قرار بگیرد.

حسین مهاجری، در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری با اشاره به پروژه های مطالعات فنی و طراحی معماری و سازه الگوی محرک توسعه مسکونی حیدرآباد و طراحی، بهسازی و نوسازی محیطی محلات هدف، اظهارداشت: موضوع مطالعات و طراحی جنبه شهرسازی دارند و در صورت لزوم می توان، آن ها را ذیل بودجه شهرسازی تعریف کرد.
وی با اشاره به پروژه تخریب و مقاوم سازی املاک تملک شده اسلام آباد و احداث زمین های چند منظوره در مناطق کم برخوردار عنوان کرد: چند ماه پیش، زمین ورزشی اسلام آباد افتتاح شد اما اهالی این منطقه نسبت به اینکه این زمین در اختیار پیمانکار قرار گرفته و کودکان و نوجوانان نمی توانند از آن استفاده کنند، اعتراض دارند.
ما برای مردم مناطق محروم، زمین ورزشی احداث کردیم اما استفاده و بهره برداری از آن برای افراد دیگر است!رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: در خصوص آسفالت مدارس نیز، موضوع ۵۰ – ۵۰ نبود.
موضوع ۵۰ – ۵۰ در خصوص سازمان بسیج سازندگی و برای برخی محلات محروم بود که مقرر شد آسفالت تولید شود و این سازمان با استفاده از ۵۰ درصد آن، مناطق محروم را آسفالت کند و شهرداری نیز ۵۰ درصد از آسفالت را بردارد.
مهاجری در مورد کمک به اداره کل نوسازی مدارس در خصوص آسفالت مدارس نیز بیان کرد: سال گذشته تفاهم نامه ای با این اداره کل منعقد شد و بر اساس آن، نوسازی ۱۹ میلیارد تومان و شهرداری حدود ۱۰ میلیارد تومان آورده داشت که به همین میزان نیز برداشت کرد و متضرر نشد.
علاوه بر این، در ردیف کمک به مدارس در بودجه سال ۱۴۰۱، برای هر منطقه یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.