تصویر
طرح آبرسانی به ۱۵ هزار روستا در کشور اجرا می شود
14 تیر 1401 - 15:48
2
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد: طرح آبرسانی به ۱۵ هزار روستای کشور با کمک سپاه و خیرین در کشور در برنامه کاری قرار گرفته است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد: طرح آبرسانی به ۱۵ هزار روستای کشور با کمک سپاه و خیرین در کشور در برنامه کاری قرار گرفته است.

اتابک جعفری در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی استان البرز به خبرنگار ایرنا گفت : از این تعداد روستا، ۱۰ هزار روستا در اجرای طرح جهادی با کمک سپاه و پنج هزار روستا توسط خیرین آبرسانی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه استان البرز از محل اعتبارات جهاد آبرسانی کشور ۳۳ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است ، گفت : البرز اولین استانی است که بیشترین رشد را در اجرای پروژه های عمرانی داشته است.
وی بیان داشت: ۲۸ درصد پروژه های البرز ظرف سه ماه گذشته انجام شده است ضمن آنکه آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانواراستان البرز در اولویت کاری قرار دارد.
این مسوول گفت : استان البرز یکی از استان های مهم است در حوزه آبرسانی است و نیازهای آن در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان البرز از بخش های مختلف پروژه های آبرسانی از جمله پروژه تصفیه خانه شمار ۲ بازدید کرد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.