تصویر
طرح استقبال از بهار در منطقه یک شهرداری فردیس در حال اجراست
09 اسفند 1401 - 15:20
2
مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: طرح استقبال از بهار در منطقه یک شهرداری فردیس در حال اجراست.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه یک شهرداری گفت: طرح استقبال از بهار در منطقه یک در حال اجراست.

مرتضی شریف کاظمی از اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه یک شهرداری فردیس خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در محلات مختلف شهر آغاز شده است.
وی در ادامه افزود: این طرح شامل حذف موانع فیزیکی از معابر، لکه‌گیری و آسفالت، پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، میادین و بلوارها، لایروبی نهرها و کانال‌ها، گل‌کاری در فضای سبز و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف منطقه یک شهرداری فردیس برای استقبال از بهار سال ۱۴۰۲ است.
سرپرست منطقه یک شهرداری فردیس با بیان اینکه طرح پاکسازی محلات منطقه یک شهرداری فردیس در حال اجراست، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ارائه خدمات مطلوب در شهر، سالی پر از نشاط و شادی را برای شهروندان فراهم کنیم؛ در آستانه سال جدید برای زیباسازی بیشتر سیما و منظر شهری، هفت سین، المان‌های نوروزی و نمادهای بهار در سطح منطقه یک نصب خواهد شد.
شریف کاظمی افزود: طرح استقبال از بهار در منطقه یک شهرداری فردیس توسط نیرو های خدمات شهری و فضای سبز با به‌کارگیری خودروهای شهرداری اجرا می‌شود.
وی از نصب ۱۰۰ تابلوی معرفی در بلوارهای شهدا و شهید سلیمانی خبر داد و گفت: همچنین پایه های پل ارتش نیز رنگ آمیزی شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.