تصویر
طرح استقبال از بهار در منطقه ۲ شهرداری فردیس در حال انجام است
06 اسفند 1401 - 15:30
1
سرپرست منطقه 2 شهرداری فردیس گفت: طرح استقبال از بهار در منطقه 2 شهرداری فردیس در حال انجام است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۲ گفت: طرح استقبال از بهار در منطقه ۲ شهرداری در حال انجام است.

محمود رضا میرزاخانی با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار در منطقه دو شهرداری فردیس، اظهار کرد: این طرح با هدف پاکسازی چهره شهر از نازیبایی ها و آراستگی محیط شهری در آستانه سال نو، از نیمه بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: در این راستا، برنامه‌ها و اقدامات گسترده‌ای در قالب رنگ آمیزی المان های شهری، آذین بندی و ریسه بندی معابر اصلی، دیوارنگاری، نقاشی دیواری و نصب المان های حجمی متناسب با ایام نوروز و با هدف تغییر چهره شهر و افزایش نشاط شهروندان برنامه‌ریزی و اجرایی می شود.
میرزاخانی ساماندهی فضاهای سبز شهری را از دیگر برنامه های طرح استقبال از بهار برشمرد و افزود: با کاشت نشای فصلی گونه‌های گیاهی، بوستان‌ها و معابر آراسته می شود.
وی به اجرای پویش نهال کاری اشاره کرد وگفت: این پویش با هدف جلب مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست به صورت گسترده اجرا می شود و در این طرح بیش از هزار نهال غرس می شود.
عملیات کاشت درخت در خیابان های اسکویی شهرک ۱۱۰، شهرک وحدت، خیابان های سوم شرقی و سمیه منطقه ۲ شهرداری در حال انجام است.
سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس با اشاره به انجام عملیات نخاله برداری، تسطیح و آماده سازی فضایی برای برگزاری جشن درختکاری، گفت: همچنین عملیات چاله کنی و جمع آوری کنده های درخت نیز در حال انجام است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.