تصویر
طرح استقبال از مهر در ۳۰ مدرسه از شهر فردیس به اجراء درآمد
01 مهر 1402 - 15:18
شناسه : 659046
1
ناصر حاجی محمدی از ارائه خدمات به ۳۰ مدرسه در سطح شهر فردیس خبر داد و اظهار کرد: همکاری های لازم با اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس انجام و اقداماتی از قبیل نظافت عمومی، شست و شو و پاک سازی معابر پیرامون مدارس در طول اجرای طرح مهر به ویژه در روز اول بازگشایی مدارس، از جمله فعالیت های پیش بینی شده در راستای این طرح بود.
ارسال توسط :
پ
پ

ناصر حاجی محمدی از ارائه خدمات به ۳۰ مدرسه در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: همکاری های لازم با اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس انجام و اقداماتی از قبیل نظافت عمومی، شست و شو و پاک سازی معابر پیرامون مدارس در طول اجرای طرح به ویژه در روز اول بازگشایی مدارس، از جمله فعالیت های پیش بینی شده در راستای این طرح بود.

وی عنوان کرد: زیبا سازی محیط شهری مناطق دو گانه با هماهنگی مدیریت زیبا‌سازی شهرداری از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری است.
حاجی محمدی همچنین از توزیع مخازن تفکیک پسماند در مدارس شهر فردیس خبر داد و اظهار کرد: آموزشیاران همکار در مدیریت پسماند نیز به نوبت در مدارس حضور یافته و به آموزش دانش آموزان می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: آغاز ماه مهر فرصت دوباره برای کسب دانش و شناخت عمیق‌تر زندگی و محیط اطراف است؛ دانش‌آموزان مهم‌ترین و حساس‌ترین قشر این سرزمین و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و معلمان نقش مهم و کلیدی در تربیت این نسل دارند؛ لذا آموزش فرهنگ مدیریت پسماند در مدارس را با محوریت کاهش تولید پسماند و تفکیک پسماندها در مبدا آغاز کرده ایم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.