تصویر
طرح امدادگران فرهنگی در قرارگاه عفاف و حجاب استان البرز مطرح شد
08 دی 1401 - 12:39
2
مشاور فرهنگی و اجتماعی استانداری البرز از پیش بینی اجرای طرح امدادگران فرهنگی با بهره مندی از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور و استانداری البرز از پیش بینی اجرای طرح امدادگران فرهنگی با بهره مندی از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی خبر داد.

اردشیر آل عوض با اعلام این خبر افزود: در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب که امروز پنجشنبه ٨ دی ماه به ریاست دکتر عبداللهی استاندار البرز برگزار شد، اجرای طرح امدادگران فرهنگی به تصویب رسید.

نقش روحانیت معظم بعنوان پیشانی پیشگیری از آسیب ها در مساجد ویژه است
وی با اشاره به اینکه از رسالت های انبیای الهی و ائمه پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی بوده است، افزود: بخش عمده اجرای این طرح در مساجد با مرجعیت روحانیت معظم اجرا می شود.
آل عوض با اشاره به نقش روحانیت معظم بعنوان پیشانی پیشگیری از آسیب ها گفت: در شرایط فعلی که شاهد هجمه های استکبارجهانی هستیم نقش روحانیت معظم غیرقابل انکار است و لذا با بهره مندی از ظرفیت مساجد برای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی بهره مند خواهیم شد.

طرح امدادگران فرهنگی با ظرفیت سنجی و محیط شناسی اجتماعی اجرایی می شود
مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب نیز ذیل برنامه های طرح امدادگران فرهنگی عفاف و حجاب اجرایی می شود، گفت: روش مند بودن در فرایند آسیب زدایی اجتماعی همواره مورد تاکید بوده است و برای اجرای طرح امدادگران فرهنگی نیز ابتدا ظرفیت سنجی خواهد شد و در کنار آن با رعایت محیط شناسی، الگوهای اجتماعی اجرایی می شود.
وی افزود:این طرح ۴ الگوی مداخله خواهد داشت و برگرفته از تجربه های موفق رفتاری بوده است.
آل عوض بیان کرد: طرح امدادگران فرهنگی پس از اشتراک گذاری دیدگاه ها و نقطه نظرات پس از تبادل آرا ، اجرایی می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.