تصویر
طرح بدون واسطه مشکلات باعث افزایش اعتماد به مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری می شود
24 بهمن 1401 - 8:42
3
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضورشهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری میشود.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضورشهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری میشود.

عمار ایزدیار با همراهی موسوی شهردار منطقه ۲ در میز خدمت مسجد جامع شهرک استاندارد در دیداری چهره به چهره به درخواست‌ها و مشکلات و دغدغه شهروندان این منطقه رسیدگی کرد.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمت رسانی به شهروندان در اولویت قرار دارد و ما در هر مسئولیتی که قرار داریم باید مشکلات را برطرف کنیم.

ایزدیار دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.
گفتنی است بررسی مشکلات شهروندان در زمینه های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی وعمرانی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه شهروندان توسط سخنگو و نائب رئیس شورای شهرکرج و شهردار منطقه رسیدگی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.