تصویر
طرح برخورد با خودروهای آلاینده در البرز تشدید شد
24 بهمن 1402 - 15:25
0
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اعلام کرد :طرح برخورد قانوني با وسايل نقليه آلاينده با توجه به کاهش کيفيت هوا در مناطق مختلف اين استان تشديد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام کرد :طرح برخورد قانونی با وسایل نقلیه آلاینده با توجه به کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف این استان تشدید شد.

سرهنگ "حمداله رحمتی پور" اظهار کرد: براین اساس ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است.
وی اضافه کرد: شهروندان از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.
سرهنگ رحمتی پور افزود : خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی باید برای رفع نقص فنی به مراکز خدمات خودرویی و معاینه فنی منتقل شوند.
رئیس پلیس راهور البرز بیان کرد : طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در ۶ ماه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهر ها، این طرح ها با شدت بیشتری انجام می شود.
وی اضافه کرد: شهروندان تا حد ممکن از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.
سرهنگ رحمتی پور افزود: خودروهایی که عمر تولید آن ها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.
این مقام انتظامی یادآورشد: طی این مدت نیز نمایندگان پلیس راهور، شهرداری ، حمل ونقل و استانداری عملکرد هشت مرکز معاینه فنی در استان البرز را مورد بازبینی قرار دادند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: اکنون ۲۲ مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستانهای ، ، اشتهارد و ۱۹ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شامل ۲ مرکز در نظرآباد، سه مرکز در ساوجبلاغ، چهارمرکز در فردیس، یک مرکز در اشتهارد و بقیه در شهرستان کرج قرار دارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.