طرح بزرگراه شمالی کرج به سرانجام می‌رسد

گفت: تکمیل و راه‌اندازی بزرگراه شمالی «شهید سلیمانی» در راستای تامین منافع ملی در بستر تعاملات دولت و تدبیر شورای اسلامی شهر در سال پایانی شورا محقق خواهد شد.

در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: در ابتدای این دوره از شورای اسلامی شهر با حضور پرخیر و برکت رئیس‌جمهور شهید و هیئت دولت در کلان‌ با هدف تأمین منافع ملی، این بزرگراه با تدبیر شورا و مدیریت شهری در بستر تعامل دولت به ویژه اهتمام استاندار و شهردار وقت، تکمیل و راه‌اندازی بزرگراه شمالی «شهید سلیمانی» در اولویت برنامه‌های کلان‌شهر کرج قرار گرفت.

وی افزود: با وجود آنکه آثار ترافیکی و تردد این پروژه بیش از آنکه در بهره‌مندی شهروندان باشد در راستای منافع ملی خواهد بود، تردد بیش از ۱۴ استان از این بزرگراه در استناد موقعیت استراتژیک، اولویت این پروژه ملی است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در سال اول به نمایندگی از شورای اسلامی شهر محضر شهید آیت الله رئیسی، وزیر وقت کشور و اعضای وقت هیئت دولت اهمیت ملی این پروژه تبیین شد و تعاملات دولت در تکمیل این طرح با مجوز هیئت دولت تغییر پیدا کرد و مقرر شد دولت و مدیریت شهری در عمران و تملکات تکمیلی این طرح با سهم برابر ورود کند.

چپردار از مدیرعامل شرکت تأمین بزرگراه، پیمانکاران و همکاران شهرداری در تکمیل این پروژه ملی در این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باید قدردانی کرد و ادامه داد: به استحضار مردم شهر کرج می‌رسانیم که فرزندان منتخب شما در دوره ششم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تعهد داده‌اند تا در سایه تعامل با دولت و تا پایان این دوره، تکمیل و راه‌اندازی این بزرگراه را به فضل الهی محقق کنیم.

وی اضافه کرد: این بزرگراه واجد برترین‌های فنی در کشور است که پل B1 آن در کشور و حتی منطقه کم نظیر و فوق‌العاده ویژه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی جاری از جمله تقاطع غیرهمسطح جمهوری، مؤذن، فلکه اول رجایی شهر، ایستگاه انتهایی و میانی قطار شهری و سایر اقدامات عمرانی به موازات تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: با هدف کاهش ترافیک خیابان شهید بهشتی، تسهیل بار خطوط بی آر تی و تحقق مطالبات بحق مردم در این حوزه، مطالعات راه‌اندازی پروژه عمرانی زیرگذر تکمیلی خوارزمی انجام شده و اقدامات اجرایی این پروژه در ردیف‌های بودجه سال جاری و تکالیف شهرداری آغاز شده است.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر