تصویر
طرح تعریض و بهسازی جاده کردان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد 
29 آذر 1401 - 10:02
12
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح بهسازی ورودی کردان به طول 1700 متر تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طرح بهسازی ورودی کردان به طول ۱۷۰۰ متر تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جاده کردان اظهار داشت: این جلسه پیرو بازدید استاندار البرز که با همراهی نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ، ، طالقان و طی روزهای گذشته صورت گرفت، برگزار شده است که امیدواریم پس از رفع مسائل و مشکلات فعلی شاهد بهره برداری از طرح باشیم.
وی افزود: در حال حاضر بررسی وضعیت میدان در ورودی جاده، جابه جایی تیرهای برق و همچنین ساماندهی ورودی شهرک برکت از اهم مواردی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد تا در زمان اجرای طرح با مشکل مواجه نشویم.
این مسئول خطاب به تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع ظرف یک هفته نسبت به برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان اقدام لازم صورت پذیرد.
پیش بینی طرح ایمنی و جانمایی علائم راهنمایی و رانندگی از دیگر موضوعات مورد اشاره در این جلسه از سوی رئیس پلیس تصادفات استان بود که مقرر شد در این زمینه نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.