تصویر
طرح تفصیلی سند توسعه کرج است
03 دی 1402 - 16:36
1
شهردار کرج گفت: امیدواریم با تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی آتی، مسیر توسعه متوازن شهر هموار شود.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار گفت: امیدواریم با تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی آتی، مسیر توسعه متوازن شهر هموار شود.

مهرداد کیانی در جلسه ارائه گزارش عملکرد در خصوص آخرین وضعیت بررسی طرح تفصیلی آتی کرج، اظهار کرد: هدف غایی تهیه طرح تفصیلی عملی کردن اصول و اهداف طرح جامع شهر برای ارتقاء مدیریت شهری در راستای کیفیت محیط، رفع و ساماندهی کمبودها و افزایش توان نظارتی ساز و کار شهری و .
.
.
است.
این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش اعضای کارگروه تخصصی بررسی طرح تفصیلی آتی کرج، این طرح به مرحله جمع بندی نهایی رسیده و به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
وی ضمن قدردانی از زحمات همه کسانی در فرایند بررسی طرح تفصیلی آتی کرج نقش داشتند، گفت: این طرح به نوعی سند توسعه شهر محسوب می‌شود و تصویب و ابلاغ آن نقش اساسی در گشایش گره‌های شهر در مباحث مختلف از جمله خدمات شهری، توسعه معابر، توسعه مراکز تجاری، رونق و ساماندهی ساخت و سازها و تعادل بخشی بازار مسکن خواهد داشت.
به گفته ؛ در افق این طرح تلاش شده کلیه شهروندان به صورت عادلانه از خدمات شهری برخوردار شوند.
کیانی با تاکید بر اینکه طرح تفصیلی موجود کرج سال ۸۸ به تصویب رسیده و نیاز به بازنگری داشت، افزود: امیدواریم با تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی آتی، مسیر توسعه متوازن شهر هموار شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.