تصویر
طرح جمع‌ آوری پسماند خشک از درب منازل در حال اجرا است
23 دی 1402 - 16:13
0
سید مصطفی آل یاسین اظهار کرد: طرح جمع‌آوری پسماندهای خشک از درب منازل در سطح شهر فردیس در حال اجرا است و اگر تفکیک در مبدا به درستی انجام شود می‌توان گفت فرآیند بازیافت به طور کامل در حال انجام است و بی توجهی به جدا سازی پسماند های خشک و تر از مبدا باعث مشکلات زیست محیطی می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سید مصطفی آل یاسین اظهار کرد: طرح جمع‌آوری پسماندهای خشک از درب منازل در سطح شهر در حال اجرا است و اگر تفکیک در مبدا به درستی انجام شود می‌توان گفت فرآیند بازیافت به طور کامل در حال انجام است و بی توجهی به جدا سازی پسماند های خشک و تر از مبدا باعث مشکلات زیست محیطی می شود.

وی افزود: اجرایی شدن طرح بازیافت، تفکیک و جداسازی زباله علاوه براینکه برای محیط زیست سودمند است، می‌تواند منجر به جمع‌آوری زباله گردها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر شود.
مدیر پسماند با اشاره به اهمیت این طرح تصریح کرد: درهمین راستا تفکیک زباله های تر و خشک از یکدیگر درمبدا، گامی مهم درفرهنگ سازی برای مصرف بهینه، ایجاد سهولت درتفکیک، بازیافت مطلوب و جلوگیری از افزایش زباله است که در کاهش آلودگی و افزایش پاکیزگی محیط زندگی شهروندان تاثیر بسزایی دارد.
آل یاسین تاکید کرد: خودروهای جمع آوری پسماند خشک همه روزه درمحله های شهر فردیس برای آموزش تفکیک زباله به مردم ازطریق آموزشگران و جمع آوری پسماند خشک شهروندان ازدرب منزل در تردد هستند.
وی درپایان خاطر نشان کرد: این اقدامات ازمهمترین برنامه های این مدیریت در جهت کاهش هزینه ها است و امیدواریم با آموزش و اطلاع‌ رسانی به مردم، زمینه مشارکت و همکاری شهروندان دراجرای بهینه طرح فراهم شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.