تصویر
طرح سقف فروش بنزین هنوز در البرز اجرایی نشده است
14 شهریور 1401 - 14:36
2
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به اعمال محدودیت ۳۰ لیتر در هر مرحله سوخت‌گیری، گفت: با توجه به اینکه خودروهای بین شهری زیادی بین کرج و تهران در تردد هستند و البرز هر روز میزبان تعداد زیادی از خودروهای عبوری از سایر استان‌ها است، هنوز تصمیمی مبنی بر اجرایی شدن این طرح در این استان گرفته نشده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به اعمال محدودیت ۳۰ لیتر در هر مرحله سوخت‌گیری، گفت: با توجه به اینکه خودروهای بین شهری زیادی بین و تهران در تردد هستند و البرز هر روز میزبان تعداد زیادی از خودروهای عبوری از سایر استان‌ها است، هنوز تصمیمی مبنی بر اجرایی شدن این طرح در این استان گرفته نشده است.

فهیمه قلندرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طرح منطقه‌ای توزیع بنزین در جایگاه‌ها در البرز اجرایی نشده است، اظهار کرد: این طرح با هدف کنترل مصرف بی‌رویه و جلوگیری از انحراف خارج از شبکه و قاچاق سوخت به کشورهای همسایه در برخی از شهرها اجرایی شده است.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح رانندگان با مراجعه به جایگاه‌های سوخت، در هر مرحله از سوخت‌گیری فقط می‌توانند ۳۰ لیتر سوخت‌گیری کنند.
وی توضیح داد: با توجه به اینکه خودروهای بین شهری زیادی بین کرج و تهران در تردد هستند و البرز هر روز میزبان تعداد زیادی از خودروهای عبوری از سایر استان‌ها است، هنوز تصمیمی مبنی بر اجرایی شدن این طرح در این استان گرفته نشده است.
قلندرزاده اظهار کرد: حتی اگر قرار باشد این طرح اجرایی شود، در مرحله اول در چند جایگاه سوخت آن هم نه در هسته مرکزی استان بلکه اطراف آن به صورت پایلوت اجرایی خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود به افزایش ۲۱۲ درصدی میزان مصرف بنزین سوپر تا پایان مردادماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، ۱۵ میلیون ۳۶۶ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون لیتر افزایش داشته است.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.