تصویر
طرح سلام شهید در البرز به اجرا درآمد
22 اسفند 1401 - 13:05
4
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: طرح «سلام شهید» با حضور مدیران دستگاه های اجرایی این استان به صورت همزمان در منزل ۲۰۰ خانواده شهید و دلجویی از این عزیزان به اجرا درآمد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: طرح «سلام شهید» با حضور مدیران دستگاه های اجرایی این استان به صورت همزمان در منزل ۲۰۰ خانواده شهید و دلجویی از این عزیزان به اجرا درآمد.

سلیمان رستمیان افزود: این طرح که به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا به اجرا درآمده به عنوان برنامه محوری این روز در استان البرز به شمارمی رود .
وی با تاکید براینکه دلجویی و دیدار با خانواده های شهدا ازسوی دستگاه های اجرایی درطول سال نیز انجام می شود،گفت: طرح سپاس نیز با هدف دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) در البرز به اجرا درآمد.
رستمیان افزود: طرح سپاس، سال گذشته از ۱۲ بهمن ماه تا ۱۲ اسفند ماه توسط تمام مدیران استان اجرایی شد و بازتاب بسیار خوبی نیز داشت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که مدیران باید با اعتقاد قلبی به دیدار ایثارگران مشرف شوند، اگر قرار است مدیر دستگاهی با خانواده شهیدی دیدار داشته باشد باید از روی رغبت و میل باطنی باشد.

وی افزود : در ۲۲ اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد به‌فرمان امام (ره) و روز بزرگداشت شهدا همه کشور تلاش می‌کنند که با دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم و معزز شهدا قدردان رشادت‌های این عزیزان باشند، عزیزانی که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مجاهدت‌های آنان را فراموش نخواهند کرد.
رستمیان یاد آورشد: هماهنگی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با بنیاد است و بر اساس بند «ک» در اعتبارات ۱۴۰۱ هزینه‌های برنامه‌های در حوزه ایثار و شهادت پیش‌بینی‌شده است.
مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس پنج هزارو ۲۵۰ شهید والامقام تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.