تصویر
طرح عیدانه در البرز دقیق و کارشناسی شده در حال اجراست
07 فروردین 1401 - 17:34
4
سرپرست اداره کل استاندارد البرز گفت: طرح عیدانه در البرز دقیق و کارشناسی شده در حال اجراست .
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل استاندارد البرز گفت: طرح عیدانه در البرز دقیق و کارشناسی شده در حال اجراست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز ، امیرهوشنگ قاسمی، سرپرست اداره کل استاندارد استان البرز در جلسه ارزیابی طرح عیدانه که با حضور قلاسی مدیر کل دفتر مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استاندارد های بین المللی و خضرایی مدیر کل دفتر تدوین استاندارد های ملی ، تشکیل شد، گفت : این طرح که از پانزدهم اسفند جهت کنترل بازار عرضه در پیاده سازی استانداردهای خدمات برنامه ریزی شده، تاکنون در حال اجراست و بازرسان این اداره کل از روز اول آغاز این طرح جهت کنترل فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و کلیه مراکز عرضه در ساعات اداری و غیر اداری در سطح شهر حضور پررنگ و جدی داشته اند.
او گفت : هدف از اجرای طرح عیدانه اعتماد مردم به استاندارد بودن مراکز فروش علی الخصوص رستوران ها و هتل ها بوده تا با خیال راحت از خدمات اینگونه مراکز استفاده نمایند.
قاسمی گفت : اجرای این طرح با کمترین تنش و صرفا در راستای اصلاح سازی در ارائه خدمات بهتر مراکز به شهروندان بوده که همراهی اتحادیه ها و اصناف را در اجرای هر چه بهتر این طرح نباید نادیده گرفت.
سرپرست اداره کل استاندارد استان البرز در خصوص زمان پایان این طرح گفت : بر اساس دستور رییس سازمان ، نظارت ها تا پایان تعطیلات پانزدهم فرودین ماه ادامه داشته و پس از آن، تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف و اقدامات اجرایی پیاده سازی دستورالعمل ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.