تصویر
طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها لغو نشده است
06 تیر 1401 - 14:06
1
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری گفت: برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.

محسن امیدوار حسینی با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و تاکسی‌ها اظهار کرد: علی رغم کاهش محسوس آمار مبتلایان به کرونا و کنترل این بیماری، ضرورت استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس همچنان پابرجا است و دستورالعملی مبنی بر امکان برداشتن ماسک در خودروهای حمل و نقل عمومی صادر نشده است.
وی با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند کرونا تمام شده، گفت: استفاده از ماسک در فضاهای بسته مثل اتوبوس و تاکسی که سرنشینان فاصله کمی از هم دارند، همچنان اهمیت دارد و مردم نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

این مسئول توضیح داد: در این شرایط برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری با بیان اینکه اغلب رانندگان و مسافران تمایل دارند این طرح دائمی شود، گفت: حفظ سلامتی و راحتی بیشتر و پیشگیری از استهلاک خودرو از مواردی است که سبب علاقه‌مندی رانندگان و مسافران برای ادامه این طرح شده است.
امیدوار حسینی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان تاکسی در افزایش نرخ کرایه و یا سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب، می‌توانند از طریق بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و یا سامانه رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری کرج (۱۳۷)، کد تاکسی متخلف را گزارش دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.