تصویر
طرح قرآنی بهترین کلام، برای انس بیشتر با قرآن است
13 مهر 1402 - 14:44
3
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در افتتاحیه طرح جامع قرآنی بهترین کلام گفت: این طرح بر اساس فرامین رهبری برای انس بیشتر با قرآن است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در افتتاحیه طرح جامع قرآنی بهترین کلام گفت: این طرح بر اساس فرامین رهبری برای انس بیشتر با قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم افتتاح طرح جامع و یکپارچه قرآنی بهترین کلام گفت: قرآن نسخه شفابخش همه بشریت است و کسی که در راه قرآن قدم بردارد قطعا جزو ابرار است.
سردار حیدرنیا افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند؛ "من بارها گفته‌ام، باز هم می‌گویم ما تلاوت برجسته قرآن را در این کشور دنبال می‌کنیم برای اینکه انس با قرآن و تلاوت قرآن در بین مردم عمومیت پیدا کند "، پس بنا به فرموده ایشان باید با قرآن انس بگیریم و مثل آیینه با آن مواجه شویم؛ پاکیزه ، براق و بی زنگار فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه آثار انس با قرآن، پاسخگویی به مسائل است، اظهار داشت: سال گذشته در چنین روزهایی، جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور ما شکل گرفت و دشمن ، فکر و اندیشه نسل ما را با شبهه‌افکنی هدف قرار داد، ما با داشتن کلام خداوند در برابر هجمه این دشمنان میتوانیم بایستیم و یکی از مولفه‌های امنیت‌ساز برای ما، تمسک به قرآن و کلام‌الله مجید است.
وی تصریح کرد: طرح بهترین کلام بر اساس فرامین مقام معظم رهبری در ماه رمضان امسال و تاکید ایشان به تلاوت‌های مجلسی در مساجد، تنظیم شده و بر این اساس طرح دوشنبه‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت مجلسی، مسابقات و رقابت‌های قرآنی، شناساندن چهره‌های قرآنی و توانمندسازی مربیان قرآنی در مساجد استان البرز راه‌اندازی شد.
سردار حیدرنیا در پایان ضمن تشکر از مجریان و برگزارکنندگان این طرح، از ائمه جماعات درخواست کرد، پای کار این طرح باشند و همچنین گفت: این طرح فعلا در بیست مسجد آغاز به کار کرده است‌.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.