تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

طرح نگهداشت شهر گامی بسیار موثر در راستای رفاه و آسایش شهروندان است
08 مرداد 1401 - 16:32
1
سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از اجرای عملیات رفت و روب و زیباسازی محلات مختلف این منطقه با هدف جلب رضایت شهروندان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه شش از اجرای عملیات رفت و روب و زیباسازی محلات مختلف این منطقه با هدف جلب رضایت شهروندان خبر داد.

علی فروغی اظهار داشت: نظافت، رفت‌وروب و زیباسازی محیط شهر در محلات مختلف از اولویت‌های این منطقه است که امیدواریم با افزایش و استمرار فعالیت‌های بهینه در این زمینه شاهد وضعیت مطلوب‌تری در شهر باشیم و به دنبال آن رضایت شهروندان را فراهم نماییم.
فروغی در ادامه گفت: نگاه ویژه و جدی به نظافت خیابان‌ها و معابر و گذرهای شهر جزء اولویت این حوزه به‌ شمار می‌آید، ازاین‌رو مسئله نظافت شهر، جمع‌آوری زباله و رفت‌وروب شهر به‌صورت مستمر و روزانه و بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: انجام رفت‌وروب معابر و شستشوی تمامی مسیرها، مبلمان شهری، باکس‌های زباله و جداول رفیوژ وسط خیابان، پاک‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری، جوی‌ها و تابلوهای شهری در سطح منطقه از اهم فعالیت‌هایی است که به‌طور منظم انجام‌شده است.

سرپرست منطقه ۶ اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب به شهروندان جهت آسایش و رفاه آنان از اقدامات این حوزه بوده که تلاش داریم با داشتن سیمای زیبا و آراستگی بیشتر با کلیه نیروهای پرتلاش به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای شهروندان باشیم.
فروغی با اشاره به اجرای طرح جهادی در محله باغستان غربی، بلوار اصناف، حصارک بالا گفت: لایروبی دریچه‌ها و منهول‌های حیدرآباد، لایروبی کانال‌ها و منهول‌های محله ۳۵۰ متری بنیاد، پاک‌سازی بلوار ظفر، خیابان قلم و صوفی‌آباد ازجمله اقداماتی است که در این طرح اجرای شده است.
این مسول افزود: به‌منظور همسان‌سازی اراضی سطح حوزه خدماتی و ارتقاء کیفی زمین‌های بایر موجود و از بین بردن ناهمواری‌ها، اقدامات تسطیح توسط ماشین‌آلات و دستگاه‌های خدمات شهری در سطح منطقه انجام‌شده است.
سرپرست منطقه ۶ کرج در پایان با تاکید به اینکه تأمین بهداشت شهروندی و حفظ زیبایی بصری از وظایف اصلی مدیریت خدمات شهری در منطقه است، گفت: با تلاش گسترده و شبانه‌روزی سعی در برقراری چهره‌ای مناسب و خدمات مطلوب به شهروندان هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.