تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

طرح «هر خانه، کارخانه» در البرز اجرا می‌شود
09 خرداد 1401 - 17:10
2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: طرح «هر خانه، کارخانه» در قالب «اشتغال خانگی معین کارخانه» در استان اجرای می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان البرز گفت: طرح «هر خانه، کارخانه» در قالب «اشتغال خانگی معین کارخانه» در استان اجرای می‌شود.

عبدالله دارایی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با کارآفرینان برتر کشوری که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در «طرح هر خانه، کارخانه ابتکار یکی از کار آفرینان خوش فکر و دلسوز کشور است که فعالیت‌های تولیدی و خود را با زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان، معتادین متجاهر و جامعه هدف نیازمند حمایت صورت گرفت.
وی بیان کرد: مقرر شد به دستور استاندار البرز مجموعه امور بانوان استانداری و اداره کل امور اجتماعی این استان هماهنگی‌های لازم برای معرفی افراد مورد نظر در این طرح به تیم کاری جناب آقای دکتر نبی صورت پذیرفته و مقدمات شروع کار این عزیزان در قالب «اشتغال خانگی معین کارخانه» فراهم شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه تصریح کرد: در این جلسه استاندار دستور تحویل یک کارگاه در استان البرز برای استقرار تیم کاری آقای دکتر علیرضا نبی را صادر و در نهایت با معرفی نفرات و ارائه آموزش‌های لازم به نفرات و کارجویان و انتقال مهارت‌های لازم و تأمین سرمایه در گردش برای این قشر از جامعه هدف، بتوانیم فضای مورد نیاز اشتغال را برای عزیزان فراهم کنیم.
همچنین قرار شد به دستور استاندار محترم سراهای محله در شهرها و روستاهای استان نیز در شناسایی نفرات حائز شرایط برای اشتغال فوق همکاری لازم را داشته باشند.
یکی از کارآفرینان برتر کشور در سفر یک روزه‌ای به استان البرز داشت با همراهی علی حاج کاظم مشاور استاندار در امور زندان‌ها و عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان و مدیر کل سازمان زندان‌ها ضمن بازدید از مجموعه زندان‌های این استان، وضعیت اجرای طرح هر خانه، کارخانه" مورد بررسی قرار گرفت.
پس از بازدید و بررسی وضعیت موجود و امکان سنجی ایجاد اشتغال و کارآفرینی ویژه زندانیان و خانواده‌های آنان و همچنین زنان خود سرپرست در دیداری با استاندار البرز در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.
منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.