تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

طرح هفت سنگ مهمان تابستان ۱۴۰۲ خواهد بود
25 خرداد 1402 - 9:45
3
محسن صادقیان مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز از اجرای طرح هفت سنگ در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


محسن صادقیان مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز از اجرای طرح هفت سنگ در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز گفت: پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی موسوم به هفت سنگ و به معنای هیجان، فکر، تلاش، سلامتی، نشاط و گردشگری و با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش های مهارتی و معرفتی، تربیت و سیاسی، آشنایی با آثار و محیط زیست توام با ایجاد شادابی و نشاط در مدارس منتخب راه اندازی می شود.
وی افزود: برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در موضوعات مختلف در قالب کارگاه های تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی، فضای مجازی و سفرهای تربیتی به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود.
صادقیان در ادامه اضافه کرد: سازمان دانش آموزی برای ایجاد میدان های تربیتی آموزنده و مفرح، سبد کاملی از فعالیت ها را در قالب پویش ها، مسابقات و رویدادها و براساس محتوای مناسبت های ایام تعطیلات تابستانی برای سلایق و علاقه مندی های دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز اظهار کرد: برگزاری اردوها و سفرهای تربیتی از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و در این خصوص اعزام مرحله دوم اردوی معرفتی و معنوی زیارت اولی ها به مشهد مقدس در اوایل تیرماه سال جاری در حال پیگیری و اقدام است.

وی در پایان بیان کرد: این طرح، هم راستا با فعالیت های اوقات فراغت ابلاغی معاونت پرورشی در سطح استان و مناطق اجرا می شود و سازمان دانش آموزی استان البرز در این طرح از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی نظیر جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و سایر نهادهای م

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.