تصویر
طرح همیاران آموزش شهروندی کلید خورد
24 آبان 1402 - 10:26
0
برنامه های آموزش شهروندی در مدارس منتخب شهر کرج آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

برنامه های آموزش شهروندی در مدارس منتخب شهر آغاز شد.

آموزش شهروندی که یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار در بین جامعه می باشد و بر روی زندگی فردی و افراد موثر خواهد بود، در برنامه های و فعالیت های سازمان جایگاه ویژه ای داشته و در سال ۱۴۰۲ نیز طرح های مختلفی جهت آموزش صحیح شهروندی برگزار شده است.

طرح همیاران آموزش شهروندی از سلسله برنامه هایی است که با هدف آموزش موضوعاتی نظیر آداب اجتماعی شهروندی، ایمنی، آتش نشانی، پسماند، ترافیک و مباحث مورد نیاز جامعه امروز، در مدارس منتخب راه اندازی شده و به وسیله زبان هنر، نمایش، موسیقی و گفتگوی رو در رو با دانش آموزان، محتواهای آموزشی مختلفی را در اختیار آنها قرار داده است.

آموزش شهروندی در بستر مدارس، به عنوان یکی از موثرترین راه ها برای دست یافتن به نتیجه و اثربخشی آموزش هاست، چرا که کودکان و نوجوانان در بهترین سن و شرایط فکری برای یادگیری و آموزش قرار دارند و اینگونه برنامه ها می تواند گام مهمی در ارتقای سطح فرهنگ شهروندی برای عموم مردم باشد.
لازم به ذکر است اولین برنامه از طرح همیاران آموزش شهروندی در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه، در یکی از مدارس دولتی مناطق ۱۰ گانه شهر کرج برگزار و با استقبال خوب دانش آموزان و مربیان و معلمان روبرو شد.
همچنین سازمان فرهنگی با رویکردی متفاوت اقدامات گوناگون خود را از قبیل برنامه های آموزشی و یا تفریحی و ، به عمق محلات شهری و درون مدارس برده تا علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی، تاثیرگذاری بهتر و موثرتری را در بین عموم شهروندان داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.