مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح پاکسازی محله به محله در محلات مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات به‌صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طرح جهادی پاک‌سازی و نظافت محله به محله در سطح منطقه ۵ همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در این راستا عملیات رفت و روب معابر، شستشوی مخازن و زیر مخزنی، جمع‌آوری خاک ونخاله‌های رها شده و سرشاخه درختان و…، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، حذف زوائد بصری و شستشوی ایستگاه اتوبوس بی‌آر تی و علائم ترافیکی پل‌های عابر پیاده، بازسازی وتعویض دریچه‌های فاضلاب، رنگ آمیزی دیواره‌های معابر، جمع آوری بنر وتبلیغات غیر مجاز… وهمچنین پاکسازی محوطه اتوبان توسط عوامل منطقه انجام شد.

کمالی دهقان بیان کرد: نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و … از اقداماتی است که به همت نیروهای پاکبان و سبزبان به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

این مسئول گفت: این طرح در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و ایجاد زیبایی‌های بصری صورت گرفته و با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته این طرح در محله‌های کم برخوردار منطقه بیشتر مورد توجه است وباتعداد ۵۰ پاکبان ونیروی اجرای وماشین آلات سبک وسنگین اجرایی می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج در پایان گفت: طرح جهادی محله به محله با جدیت بیشتری در سطح محلات منطقه ۵ درحال اجرا است، شهروندان می‌توانند در این طرح ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری و رعایت حقوق شهروندی و بهداشت عمومی، مشکلات و درخواست‌های خویش را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع و پیگیری و در جهت رفع آن‌ها اقدام شود.

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر