تصویر
طرح پرچمداری دعوت از نیرو‌های انقلابی برای کمک به حفظ محیط‌زیست اجرایی شد
09 مهر 1402 - 9:22
شناسه : 666676
1
مدیرکل سازمان محیط‌زیست استان البرز گفت: با اجرای اولین اردوی جهاد تبیین، طرح پرچمداری دعوت از نیرو‌های انقلابی برای کمک به حفظ محیط زیست، به مرحله اجرا در آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل سازمان محیط‌زیست استان البرز گفت: با اجرای اولین اردوی جهاد تبیین، طرح پرچمداری دعوت از نیرو‌های انقلابی برای کمک به حفظ محیط زیست، به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، درگی مدیرکل سازمان محیط زیست استان البرز، اظهار داشت: بر اساس تقسیم کار انجام شده در معاونت آموزش سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور مردمی سازی امور به عنوان رویکرد اصلی دولت سیزدهم، طرح پرچم داری موضوع استفاده از ظرفیت نیرو‌های انقلابی در عرصه محیط زیست، به استان البرز واگذار و با اجرای اولین اردوی جهاد تبیین، استفاده از ظرفیت نیرو‌های انقلابی در عرصه محیط زیست استان وارد مراحل اجرایی خود شد.
وی با بیان اینکه در ابتدا هیات اندیشه ورز اداره کل با دعوت از برخی فعالان برجسته جبهه انقلاب تشکیل شد، افزود: طی نشست‌های متعدد، دستورالعمل نحوه بهره برداری از ظرفیت عظیم نیرو‌های انقلابی برای کمک به حفظ محیط زیست، تدوین و برنامه عملیاتی آن طراحی شد.
درگی با اشاره به اینکه در اولین مرحله اجرایی آن سه اردوی تبیینی با عنوان اردوی جهاد تبیین در حوزه محیط زیست برنامه ریزی شد، تصریح کرد: در این اردو‌ها تلاش می‌شود، نیرو‌های انقلابی فعال در عرصه‌های اجتماعی، با چالش‌ها و اقدامات زیست محیطی استان آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: در نخستین اردوی تبیینی، مدعوین با بحران سیل و آسیب‌های محیط زیستی آن، خسارات وارده به محیط زیست منطقه حفاظت شده البرز، در محدوده اجرای بزرگراه تهران – شمال و ایجاد امکان دسترسی آسان متخلفین شکار و صید به حیات وحش منطقه، آشنا شدند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.