کرج- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: بانک اطلاعاتی اتباع خارجی مجرم تشکیل و منجر به طرد ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از این استان شد.

به گزارش خبرگزاری ، سیروس دهقان شیری روز چهارشنبه در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم البرز که سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار شد، از بهره برداری از اردوگاه مراقبتی و مرکز ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز در استان البرز خبر داد و گفت: اجرای «طرح ربیع»، ناامن کردن استان برای اتباع خارجی غیرمجاز، شناسایی و طرد کودکان کار و متکدیان و معتادان متجاهر، شناسایی و برخورد با کارفرمایان متخلف از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در موضوع کارفرمایان متخلف تاکنون ۷۲۱ مورد بازرسی انجام و منجر به شناسایی یک هزار و ۳۴۸ تبعه غیرمجاز شده است، از طرد بیش از ۲۳ هزار تبعه خارجی غیرمجاز تا ۱۶ شهریور سال جاری خبر داد و مطرح کرد: از نظر آماری شهرستان‌های کرج، ، ساوجبلاغ، بیشترین آمار طرد را داشته‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خاطرنشان کرد: همچنین در مسیر اجرای مصوبه «بند ۶»، برای شناسایی اتباع خارجی مجرم، عناصر نامطلوب و طردهای قضائی، بانک اطلاعاتی اتباع خارجی مجرم تشکیل و منجر به طرد ۴ هزار و ۸۰۰ نفر شده و همچنین ۳۷۵ معتاد متجاهر رد مرز شدند.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر