تصویر
طنین نوای انقلاب به گوش می رسد
10 بهمن 1402 - 11:23
0
فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز یازدهم بهمن ماه به صورت همزمان در مدارس استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فتح اللهی معاون پرورشی و آموزش و پرورش استان البرز از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز یازدهم بهمن ماه به صورت همزمان در مدارس استان البرز خبر داد.

وی گفت: همه ساله آیین زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مدارس برگزار می‌شود؛ امسال با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، این آیین به صورت همزمان در روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.
فتح اللهی افزود: این انقلاب میراث گرانبهایی است که می‌بایست همه به پای آن بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی است که موجب می‌شود، این موهبت الهی را به نسل آینده انتقال دهیم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای این روز باشکوه تدوین و به مدارس ابلاغ شده است که از آن جمله می‌توان به آماده سازی جایگاه مناسب برای اجرای مراسم، اجرای گارد پرچم توسط تشکل‌های دانش‌آموزی، اجرای سرود همگانی دهه فجر، اجرای دکلمه دانش آموزی، سخنرانی تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب، بر پایه غرفه روایتگران پیشرفت و مسابقات و پویش‌های مختلف اشاره کرد.
قابل ذکر است آیین "زنگ انقلاب" به صورت هماهنگ، روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ صبح در مدارس استان البرز برگزار خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.