تصویر
طوفان بهاری در راه کرج است، شهروندان و مسافران احتیاط کنند
04 فروردین 1401 - 9:30
شناسه : 173965
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و اطلاعیه سازمان مدیریت بحران مبنی بر وقوع طوفان بهاری از شهروندان و مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز پرهیز نمایند.
ارسال توسط :
پ
پ

با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی و اطلاعیه سازمان مدیریت بحران مبنی بر وقوع طوفان بهاری از شهروندان و مسافران و گردشگران خواست از حضور در اماکن پرخطر و حادثه خیز پرهیز نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ، شامگاه چهارشنبه با اعلام این هشدار افزود: فردا پنجشنبه و جمعه بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع طوفان در کرج وجود دارد و به این جهت شهروندان و گردشگران باید از حضور در نقاط پرخطر نظیر تابلوهای تبلیغاتی، مسیر رودخانه کرج، ساختمان های نیمه کاره و سایر نقاطی که طی سفر احتمال سقوط سنگ و.
.
وجود دارد اجتناب نمایند.

وی پیرو این اطلاعیه از مرکز مدیریت بحران شهرستان کرج تمامی دستگاه های خدمات رسان شهرستان را در وضعیت آماده باش قرار داد و گفت: محور گردشگری کرج – ِ چالوس کانون اصلی نقاط حادثه خیز بشمارمی رود و دستگاه های خدماتی باید آمادگی لازم را داشته باشند تا طوفان موجب غافلگیری مسٸولان امر نشود.

قاسم پور با اشاره به استقرار پایگاه های امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد گردشگران و مسافران گفت: آمار تصادفات جاده ای تا به اکنون در سطح کشور بالا اعلام شده است و از هموطنان عزیز می خواهیم با تجهیزات کافی و احتیاط لازم در جاده ها تردد نمایند.
بدنبال این اطلاعیه احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در جاده ها، مراکز گردشگری نظیر پارک ها، مجاورت درختان و رودخانه ها و .
.
دور از انتظار نیست.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.