تصویر
ظارت بر عملکرد تصفیه خانه شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد و افتتاح خط دوم انتقال فاضلاب
04 بهمن 1402 - 9:36
2
محمد کلاته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح خط دوم انتقال فاضلاب شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد خبر داد و گفت : بازدید مشترک از عملکرد تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد و افتتاح خط دوم انتقال فاضلاب این شهرک با حضور مسئولین شهرک، کارشناسان این اداره و نمایندگان مرکز بهداشت و جهاد کشاورزی شهرستان انجام گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

محمد کلاته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح خط دوم انتقال فاضلاب شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد خبر داد و گفت : بازدید مشترک از عملکرد تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد و افتتاح خط دوم انتقال فاضلاب این شهرک با حضور مسئولین شهرک، کارشناسان این اداره و نمایندگان مرکز بهداشت و جهاد شهرستان انجام گردید.

این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه فاضلاب واحد های صنعتی شهرک تا دبی ۱۸۵۰ مترمکعب در روز سهم بسزایی در مدیریت فاضلاب شهرک داشته و بصورت آنلاین در دبی ورودی، پارامتر های دما ، اکسیژن و pH آن به همراه دبی ورودی، پایش و اندازه گیری می گردد.
وی در ادامه افزود : با پیگیری های بعمل آمده این شهرک در شرف راه اندازی پایش آنلاین دبی در خروجی پساب تصفیه شده تصفیه خانه نیز می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با به بهره برداری رسیدن خط دوم انتقال فاضلاب و در مدار قرار گرفتن سه پمپ جدید علاوه بر دو پمپ قبلی، هیچ گونه فاضلاب مازاد و خامی از شهرک خارج نشده و ان شاءا.
.
.
مشکل سرریز فاضلاب خام این شهرک که علاوه بر آلایندگی پساب تصفیه شده باعث ایجاد بوی نامطبوع نیز می گردید مرتفع خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.