تصویر
ظرفیت های نخبگانی و کارآفرینی کرج باید شناسایی، حمایت و تبلیغ شوند
19 اردیبهشت 1401 - 8:37
3
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری از نخبگان متعهدی که در عرصه های مختلف مشغول خدمت به مردم هستند و حائز رتبه می شوند به عنوان الگو در جامعه معرفی و اطلاع رسانی شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

نایب رئیس شورای اسلامی گفت: مدیریت شهری از نخبگان متعهدی که در عرصه های مختلف مشغول خدمت به مردم هستند و حائز رتبه می شوند به عنوان الگو در جامعه معرفی و اطلاع رسانی شوند.

در نطق پیش از دستور چهل و نهمین جلسه رسمی به بانوی البرزی که در بین ۱۰ کارآفرین برتر انتخاب شده اشاره و اظهارکرد: تارا حصاری بانوی ی است که در بین ۱۰ جوان شایسته کشور برگزیده و برای حضور در این رویداد انتخاب شد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: انتخاب جوانان شایسته در حوزه کسب و کارهای خرد و تاثیرگذار در بین ۱۰ جوان شایسته کشور یکی از افتخارات این کلانشهر است که بایستی در سطح شهر به نحو احسن اطلاع رسانی شود و تقویت شود.
رحیمی بیان کرد: این افراد متخصص و متعهد خود را در مسیر آبادانی کشورشان به کار گرفته اند و نظیر این افراد در کلانشهر ما کم نیستند، که باید شناسایی شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.