10 مهر 1403 - 11:14
شناسه : 1471622
0

ظرفیت پاسخگویی مرکز ۱۲۲ آبفای البرز افزایش یافت به گزارش روابط عمومی آبفای البرز ،به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان با مرکز ۱۲۲ (مرکز ارتباط با مشترکان آبفا)،تعداد نیروهای مرکز ۱۲۲ به ۲۰ کارشناس پاسخگو افزایش یافته است. بر اساس گزارش ،پس از راه اندازی تلفن گویا در خرداد ماه از ۲۲ […]

ظرفیت پاسخگویی مرکز ۱۲۲ آبفای البرز افزایش یافت به گزارش روابط عمومی آبفای البرز ،به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان و تماس گیرندگان با مرکز ۱۲۲ (مرکز ارتباط با مشترکان آبفا)،تعداد نیروهای مرکز ۱۲۲ به ۲۰ کارشناس پاسخگو افزایش یافته است. بر اساس گزارش ،پس از راه اندازی تلفن گویا در خرداد ماه از ۲۲ تیرماه نیز ورودی ارتباط تلفنی با اقدامات اصلاحی و بهره گیری از فن آوری فیبر نوری از ۳۰ به ۹۰ خط افزایش یافته به ترتیب میزان اشغال بودن خطوط تلفن این مرکز در مواقع افت فشار ،قطع آب و بروز حوادث غیرمترقبه به میزان قابل توجهی کاهش یافته که می‌تواند موجب افزایش رضایت مردم شود.منبع : آب و فاضلاب البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.