تصویر
عدم سکونت رئیس اداره برق کوهسار در این شهر مشکل‌ساز شده است
22 آبان 1400 - 16:46
4
امام جمعه کوهسار گفت: یکی از مهم‌ترین علل بی‌توجهی به رفع مشکلات کوهسار از جمله خاموشی‌های معابر و عدم بررسی و رفع این موضوع، عدم سکونت رئیس اداره برق کوهسار در این شهر است.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه گفت: یکی از مهم‌ترین علل بی‌توجهی به رفع مشکلات کوهسار از جمله خاموشی‌های معابر و عدم بررسی و رفع این موضوع، عدم سکونت رئیس اداره برق کوهسار در این شهر است.

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی در خصوص خاموشی معابر کوهسار و پاسخگو نبودن رئیس اداره برق اظهار کرد: تقریباً یک ماهی است که در مرکز کوهسار و بخش چندار با مشکل خاموشی معابر مواجه هستیم و با وجود پیگیری‌های پیاپی و مکاتبات از سوی دفتر امام جمعه، کماکان هیچ اقدام مثبتی در راستای بهبود وضع حاضر رخ نداده است.
وی با اشاره به این موضوع که از سوی دفتر امام جمعه کوهسار تاکنون چندین مرتبه برای رئیس اداره برق شهرستان نامه‌ای جهت حضور در جلسه بررسی و چاره‌اندیشی وضعیت نابسامان فعلی در کوهسار و چندار ارسال شده است، گفت: رئیس اداره برق کوهسار هرگز در این جلسات شرکت نکرده و از حضور در این جلسات امتناع کرده است لذا هیچ اطلاعات درستی از دلیل و علت این خاموشی‌ها در دسترس نمی‌باشد و هیچ شخصی هم در این باره پاسخگو نیست.
امام جمعه کوهسار بیان کرد: رئیس اداره برق کوهسار به گفته بخشدار این منطقه در جلسات بخشداری هم حضور پیدا نمی‌کند و این موضوع معضلی بزرگ است که سبب شده مردم منطقه به شدت در مضیقه و سختی به لحاظ رفت و آمد باشند.
وی با بیان این موضوع که اخیراً از دفتر نهاد امام جمعه با رئیس اداره برق شهرستان تماسی حاصل شده و علت خاموشی‌ها را جویا شده‌اند، گفت: طبق این تماس تلفنی، رئیس اداره برق کوهسار با عنوان نبود لامپ برای اتصال مجدداً از پاسخ منطقی به این سوال بزرگ سرباز زده است و با وجود ارائه راه حل‌هایی از سوی دفتر امام جمعه برای حل سریع‌تر این موضوع، همچنان وضع کما فی سابق ادامه دارد.
محمدی با عنوان این موضوع که پس از پیگیری‌های مداوم نهاد دفتر امام جمعه برای رفع مشکل خاموشی‌ها و عدم حصول نتیجه موفقیت‌آمیز و پاسخگویی منطقی به این معضل، گفت: پس از این پیگیری‌ها، معاون سیاسی امنیتی فرماندار با مکاتبات خود به رئیس اداره برق کوهسار خواستار تعجیل و تسریع در رفع این مشکل بزرگ جهت رفاه حال مردم در این شهرستان و بخش‌های اطراف نظیر چندار را داشته است.
وی افزود: با توجه به اعلام و هشدار نیروی انتظامی در این منطقه خاموشی‌ها سبب ایجاد مشکلات امنیتی متعددی در شهرستان همچون سرقت‌ها شده است که این موضوع نشأت گرفته از عدم توجه و اهمیت رئیس اداره برق کوهسار به این موضوع مهم است.
امام جمعه کوهسار با اشاره به این موضوع که رئیس اداره برق کوهسار ساکن در این شهرستان نیست، گفت: یکی از مهم‌ترین علل بی‌توجهی به رفع مشکلات کوهسار از جمله خاموشی‌های معابر و عدم بررسی و رفع این موضوع، عدم سکونت رئیس اداره برق کوهسار در این شهر است که خود باعث شده است تا بدون درک محسوس از تبعات سخت و سنگین این معضل برای مردم در کوهسار و دیگر بخش‌ها، در این باره اقدامی کند از همین رو درک واقعی شرایط مردم و سختی‌های تحمیل شده برای این دسته از مدیران بسیار سخت خواهد بود.
منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.