تصویر
عزت و اقتدار امروز کشور ثمر خون شهداست
18 شهریور 1402 - 10:52
5
مراسم یادواره شهدای روستای کرود از توابع شهرستان طالقان به همت ستاد یادواره شهدای این روستا همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش در روز چهارشنبه برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم یادواره شهدای روستای کرود از توابع به همت ستاد یادواره شهدای این روستا همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش در روز چهارشنبه برگزار گردید .

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه ما در قبال شهدا این است که از ارزش‌های واقعی که شهدا به خاطر آن از جان خود گذشتند مانند حفظ وحدت مسلمین و حفظ کرامت انسان، در جامعه دفاع کنیم و باید تمام تلاش ما بر این باشد که چیزی که شهدا برجای گذاشتند در جامعه پیاده شود.
حدادی یادآور شد: شهدای کشورمان با نثار جان خود و با الگوگیری از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، موجب حفظ و احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) شدند، به طوری که عزت و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خاطر ثمره خون شهداست.
وی با اشاره به اینکه کمترین خدمت در حق این شهدا برگزاری مراسم و آیین‌هایی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنهاست، ابراز کرد: شهدا در زمان خود به امر امامشان وظیفه خود که دفاع از اسلام و انقلاب بود، به نحو احسن انجام دادند و باید یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار کیفی‌سازی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.