تصویر
عزم جدی شهرداری گلسار در راستای انتقال دامداری ها و جمع آوری مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات از سطح شهر
15 آبان 1402 - 10:24
3
اولین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها به ریاست ضیایی دبیر کمیسیون و با حضور سایر اعضا در شهرداری گلسار برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها به ریاست ضیایی دبیر کمیسیون و با حضور سایر اعضا در شهرداری برگزار گردید .

در ابتدای جلسه ضیایی دبیر کمیسیون بند ۲۰ شهرداری گلسار ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص مسائل و معضلاتی که موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت بویژه وجود دامداری ها و ضایعاتی های موجود در سطح شهر مطالبی را بیان نمود.
وی افزود: به استناد بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ، شهرداری مکلف است اماکن و مشاغلی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین و یا مخالف اصول بهداشتی احداث شده را شناسایی و در جهت جلوگیری از فعالیت آنها اقدامات لازم را به عمل آورد و هدف کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها پیشگیری از تأسیس و گسترش و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده سطح شهر است که این مسائل در جلسه کمیسیون مطرح و در خصوص رفع آن تصمیم گیری می گردد.
ضیایی اظهار داشت : بازدیدهای میدانی، گزارش‌های مسئولین مربوطه و همچنین شکایات مردمی به عنوان منبع اطلاعاتی رسیدگی به این معضل است و تاکنون ارائه اخطار و رفع مزاحمت مشاغل مزاحمی که آلودگی صوتی، بهداشتی و محیط زیستی ایجاد کرده‌اند از جمله اهم اقدامات انجام شده در این زمینه در سطح شهر بوده است و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری گلسار آماده دریافت هر گونه شکایت مردمی در خصوص مسائل و مشکلاتی که سبب ایجاد مزاحمت برای ساکنین و مخالف اصول بهداشت است می باشد و با دستور مهندس گودرزی مبنی بر رفع مزاحمت ها انشالله شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم .
در ادامه حاضرین در خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده به تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی اتخاذ گردید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.