تصویر
عصر شعر “سربازان آسمانی” برگزار شد
25 اسفند 1400 - 11:53
3
عصر شعر "سربازان آسمانی" ویژه برنامه به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) روز یکشنبه 22 اسفند 1400 با حضور مسئولین فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و جمعی از شاعران استان در سالن جلسات گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

عصر شعر "سربازان آسمانی" ویژه برنامه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ با حضور مسئولین ا و جمعی از شاعران استان در سالن جلسات گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.

در این مراسم باقر قربانی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، روز بزرگداشت شهداء و اعیاد شعبانیه پیام سعید جابری انصاری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و روز بزرگداشت شهداء را قرائت کردند.
در ادامه این برنامه ارزشمند که به مناسبت بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برگزار شد، شاعران حاضر به شعرخوانی با موضوع سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهدای ایران اسلامی به ویژه شهید والامقام سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی پرداختند که مورد تشویق و تحسین حضار قرار گرفت.
در پایان عصر شعر "سربازان آسمانی" نیز از شاعرانی که با ارسال اشعار خود در کتاب سردار مقاومت زمینه چاپ و انتشار این کتاب را فراهم آوردند همچنین دبیر انجمن ادبی شهرود که گردآورنده این کتاب بود، شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.