تصویر
عصر شعر عاشورایی در کتابخانه شهید مطهری اشتهارد برگزار شد
01 شهریور 1402 - 14:14
2
در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و در دهه اول ماه صفر برنامه عصر شعر عاشورایی در کتابخانه شهید مطهری اشتهارد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و در دهه اول ماه صفر برنامه عصر شعر عاشورایی در کتابخانه شهید مطهری اشتهارد برگزار شد.

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد عصر شعر عاشورایی در محوطه کتابخانه شهید مطهری با استقبال اقشار مختلف مردم و با مشارکت بسیج هنرمندان و جمعی از شاعران محفل ادبی برگزار شد.
امین نجف پور رییس اداره کتابخانه های شهرستان در ابتدای این برنامه عاشورایی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیرامون اهمیت این نشست تخصصی کتاب محور، گفت: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی، می‌طلبد اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری اینگونه از فعالیت‌های و مذهبی در سطح شهرستان داشته باشیم.
وی برگزاری اولین برنامه مشترک با بسیج هنذرمندان شهرستان را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: امیدوارم این برنامه که مزین به نام اباعبدالله الحسین (ع) شده است فتح بابی در خصوص گسترش فعالیت‌های مشترک و منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این دو اداره شود.
نجف پور در ادامه افزود: امروز در شعر آیینی به آمیزه‌ای از قرائت‌های مختلف از فرهنگ عاشورایی که رگه‌هایی از حماسه، ماتم، توحید، اخلاق، فداکاری و ایثار را داشته باشد، نیاز داریم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.