تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

عصر شعر فاطمی در البرز برگزار شد
22 دی 1401 - 9:46
4
بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) عصر شعر جلوه فاطمی با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی در کتابشهر کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) عصر شعر جلوه فاطمی با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی در کتاب برگزار شد.

در این برنامه که با حضور علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، محمد محرابی رئیس حوزه هنری و تعدادی از مسولین استان برگزار شد از فاطمه سادات عالی نویسنده کتاب شاخص حوض خون ( اثری برگرفته از رشادتهای بانوان در هشت سال دفاع مقدس) تجلیل و این کتاب نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
علی معدنی پور در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام والای زن گفت: مادران به عنوان طلایه داران جبهه فرهنگی در جامعه اسلامی محسوب میشوند و زنان این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس نیز با توسل و الگو پذیری از حضرت زهرا(س) پا به پای رزمندگان در پشتیبانی از جبهه ها حضور داشتند و یادآوری و آشنایی هر چه بیشتر با آن جانفشانی ها و خدمات لازمه نسل امروز است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی ضمن از نویسندگانی که در مسیر روشنگری و روایتگری دفاع مقدس قلم میزنند گفت: تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب حوض خون و واژگانی که بر وصف این کتاب آورده اند از اهمیت این کتاب است که سرکار خانم میرعالی نویسنده ارجمند کتاب گردآوری نموده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب حوض خون رونمایی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.