تصویر
عضویت خیرین در هلال احمر همواره موجب اعتلای اهداف جمعیت است
24 دی 1401 - 10:47
4
رییس جمعیت هلال احمر کشور بهمراه مدیر کل حوزه ریاست ، مدیرکل روابط عمومی هلال احمر و مدیرعامل جمعیت هلال استان البرز و معاونین ستادی این استان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان کرج در کنار اقشار مردم حضور بهم رساندند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس جمعیت هلال احمر کشور بهمراه مدیر کل حوزه ریاست ، مدیرکل روابط عمومی هلال احمر و مدیرعامل جمعیت هلال استان البرز و معاونین ستادی این استان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان در کنار اقشار مردم حضور بهم رساندند.

در دیدار ، کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با استاندار و امام جمعه البرز در مراسم نماز جمعه ضمن قدردانی از زحمات و همراهی استاندار و دستگاه های زیرمجموعه آن با جمعیت هلال احمر و امدادرسانی در سوانح و حوادث، گفت:جمعیت هلال احمر با حمایت استانداران و دستگاه های اجرایی می تواند نقش پیشگیرانه موثری در ایجاد بحران ها داشته باشد و صرف هزینه برای توسعه هلال احمر در واقع سرمایه گذاری بلندمدتی است که در کاهش تلفات جانی،مالی و بروز مشکلات ناشی از سوانح و بلایا نقش موثری دارد.

کولیوند در حاشیه مراسم نماز جمعه شهرستان کرج ،بر همراهی مردم با جمعیت هلال احمر تاکید کرد و از هموطنان خواست: با حضور و عضویت در هلال احمر و مشارکت در امور بشردوستانه موجبات ارتقای آگاهی برای مقابله با مخاطرات را فراهم آورند تا ضمن کمک به امدادرسانی در سوانح و بلایا موجبات کاهش آسیب در مخاطرات ایجاد شود.

وی، افزود: عضویت خیرین در هلال احمر همواره موجب اعتلای اهداف جمعیت است و اعتماد آنها به جمعیت هلال احمر تحقق شعار "توان توانمندان و نیاز نیازمندان" فراهم می آورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.