به گزارش ایرنا، آیت الله "حسین ردایی" روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی استاندارد با حضور در اداره کل استاندارد البرز افزود: امروز سازمان ملی استاندارد یک دستگاه حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولید کنندگان داخلی است.

وی با قدردانی از تلاش های فعالان و کارکنان سازمان ملی استاندارد برای پیشبرد امر تولید در کشورگفت : کیفیت موجب استحکام بخشی به فعالیت های اقتصادی در شرایط کنونی کشور می شود.

آیت الله ردایی افزود: سازمان ملی استاندارد دیگر ایستایی و توقف نداشته و انگیزه استاندارد در کشور به معنای ایجاد مانع نیست.

عضو مجلس خبرگان: کیفیت بخشی به تولید، اقتصاد ملی را رونق می بخشد

عضو مجلس خبرگان رهبری ، استاندارد را عامل رونق، دوام و تقویت فعالیت های اقتصادی دانست که موجب افزایش توان بخشی اقتصاد کشور می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت استانداردهای حلال در کشور و دنیا، خواستار توجه به الزامات دینی در استانداردهای کشور و توجه به ۲ عامل مهم استاندارهای حلال و تاثیر معنویت استانداردهای حلال براساس شاخص های دینی در آینده شد.

آیت الله ردایی گفت: در نگاه دینی استاندارد یعنی نظارت همراه با رعایت امور برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی است ؛ وجود استاندارد برای ارتقای تولید و خدمات ضروری بوده و نگاه فعالان اقتصادی باید این باشد که استاندارد یک نهاد حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولید کننده ها می باشد.

منبع: ایرنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر