تصویر
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در فهرست دانشمندان برتر سال ۲۰۲۳ جهان
19 مهر 1402 - 9:00
2
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج طبق اعلام پایگاه اسکوپوس و موسسه الزویر جزو ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبق اعلام پایگاه اسکوپوس و موسسه الزویر جزو ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده‌های اسکوپوس انجام شده است، فهرست ۱۰۰ هزار دانشمند پُراستناد در تمامی رشته‌ها و نیز ۲ درصد برتر حوزه‌های علمی با تاثیر دوره بلندمدت(Career-LongImpact) و تاثیر دوره یک ساله(SingleYear Impact) شناسایی و معرفی شد.
بر این اساس عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دکتر رضا عزتی در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر سال ۲۰۲۳ جهان با تاثیر دوره بلندمدت(Career-LongImpact) قرار گرفت.
دانشگاه استنفورد Stanford University برترین دانشگاه جهان بر اساس آمار موسسه‌های QS و TIMES در چندین سال متوالی است.
همچنین پایگاه اسکوپوس Scopus وابسته به ناشر الزویر Elsevier ، بزرگترین پایگاه نمایه های استنادی جهان است و ابزار مناسبی برای پژوهشگران در حوزه های مختلف است و میزان استنادات مقاله‌ها و کتاب ها به همراه متن آن‌ها را در اختیار قرار می‌دهد، در همین راستا استخراج فهرست دانشمندان ۲ درصد برتر دنیا که براساس داده‌های پایگاه علمی اسکوپوس که با همکاری دانشگاه استنفورد استخراج شده است با توجه شاخص های متعددی از جمله تعداد مقالات تالیفی، ارجاعات، استنادها و سایر شاخص های علمی صورت می گیرد.
دکتر رضا عزتی استاد تمام گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و رئیس دانشکده علوم این واحد دانشگاهی می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.