تصویر
عفاف و حجاب جز لاینفک هویت فرهنگ ایرانی اسلامی است
28 مرداد 1402 - 10:14
3
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عفاف و حجاب جز لاینفک هویت فرهنگ ایرانی اسلامی و تاریخ کشورمان ثابت کرده هر خدشه‌ای به این فرهنگ والا، محکوم به شکست است.
ارسال توسط :
پ
پ

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عفاف و حجاب جز لاینفک هویت فرهنگ ایرانی اسلامی و تاریخ کشورمان ثابت کرده هر خدشه‌ای به این فرهنگ والا، محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار اسدی کارشناس مسائل سیاسی، اظهار کرد: ما ملت امام حسینیم و به باور سردار دل‌ها تا ابد برای اندیشه متعالی می‌مانیم و از امام و رهبر خویش و نگاه آسمانی او که بر آمده از درایت دینی و غیرت حسینی است، تا همیشه صیانت می‌کنیم و کما فی سابق چشم به نگاه نافذ پیر مراد خویش داریم که از او فقط اشاره، از ما به سر دویدن.

وی افزود: عفاف و حجاب جز لاینفک هویت فرهنگ ایرانی اسلامی است، تاریخ کشورمان ثابت کرده هر خدشه ای به این فرهنگ والا، محکوم به شکست است، ضمن توصیه مشفقانه به همه خواهران و برادران گرانقدر نسبت به توجه به این مهم به دشمنان ملت مسلمان ایران خاصه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل هشدار می‌دهیم، از ادامه شیطنت و فکر خویش علیه ارزش‌ها و اعتقادات ملت بزرگ ایران دست برداشته و بداند که تجربه تلخ آندلس علیه ملت بصیر ایران تکرار نخواهد شد چرا که ما بسیجیان شهرستان در کنار سایر جهادگران عرصه نبرد شناختی و با پیگیری مجددانه جهاد تبیین و روشنگری جوانان خود نقشه شوم و مخرب شما نامحرمان آگاه ساخته و مطمئن باشید بصیرت ملت ما خواب شما را آشفته خواهد کرد.
پاسدار سلیمان اسدی با بیان اینکه اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الله در کشور سوئد انجام شد لکه ننگ دیگیری بود که به تلاش‌های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمان جهان در تاریخ اضافه شد، ما بسیجیان شهرستان فردیس ضمن محکوم کردن این توهین غیر قابل گذشت، خواستار واکنش‌های غیرتمندانه و دشمن شکن از طرف تمامی دوستداران قرآن علیه چنین اتفاقات هستیم و مراتب اعتراض خود را به دولت سوئد و تمامی هتاکان به ارزش‌های اسلامی و الهی اعلام می‌داریم و خواهان اشد مجازات برای توهین کنندگان به قرآن کریم می‌باشیم.
وی عنوان کرد: بسیجی منتهی به عزت ملی، خاص تدابیر دولت کریمه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باور دارد، مجموعه خادمان خدوم ملت در پی کاهش آثار تحریم‌های ناجوانمردانه و رفع مشکلات معیشتی مردم هستند لذا با صبوری چشم به رفع مشکلات اقتصادی داریم که مطمئنا این ملت رشید همیشه در صحنه شایسته بهترین و کریمانه‌ترین وضعیت معاش و معشیت اند.
این کارشناس خاطرنشان کرد: امروزه بیشتر از همیشه احتیاج داریم به همدلی و هم افزایی، میان مدیران و مسئولین شهرستان که انتظار مجتمع بسیج شهرستان این است که با همدستی و همدلی وحدت یکپارچه در بین مسئولین در جهت برطرف کردن مشکلات در شهرستان قدم‌های مثبت و قابل توجهی جهت رفاه و معشیت همشهریان صورت پذیرد، مجمع بسیج شهرستان فردیس آمادگی کامل خود را به منظور کمک به دستگا‌های اجرایی برای عملیاتی کردن اقدامات فوق اعلام می‌دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.