تصویر
عفاف و حجاب مایه سلامت و آرامش روانی جامعه است
09 مرداد 1401 - 8:37
2
امام جمعه شهرستان نظرآباد با حمایت قاطع از اقدامات پلیس در مقابله با بد حجابی گفت: عفاف و حجاب مايه سلامت و آرامش رواني جامعه است و در دين مقدس اسلام بر پوشش و حجاب تاكيد فراوان شده و وظيفه همه ما اين است كه در راستاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش كنيم.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه شهرستان با حمایت قاطع از اقدامات پلیس در مقابله با بد حجابی گفت: عفاف و حجاب مایه سلامت و آرامش روانی جامعه است و در دین مقدس اسلام بر پوشش و حجاب تاکید فراوان شده و وظیفه همه ما این است که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین "سید سجاد موسوی" در نماز جمعه شهرستان نظرآباد اظهار داشت: خوشبختانه قانونی که از سال ۱۳۸۴ در خصوص عفاف و حجاب مصوب شده بود و توسط مسئولان گذشته اجرا نمی گردید و مغفول مانده بود با تاکید رئیس جمهور محترم کشور مجددا اجرایی گردیده و فرماندهی انتظامی کشور یکی از سازمان هایی است که در این خصوص تاکید فراوان بر اجرایی شدن آن داشته و ما می بایست از پلیس در این خصوص حمایت قاطعی داشته باشیم.
وی در ادامه بیان داشت: عفاف و حجاب مایه سلامت و آرامش روانی جامعه است و بدون تردید پوشش اسلامی برای زنان از ضروریات دین مقدس اسلام است، چنانکه آیات متعددی از قرآن به این مطلب اشاره نموده است.
وی افزود: دشمن از طریق تهاجم فرهنگی، ترویج بدحجابی و بی عفتی در سطح جامعه، اصل و ریشه دین و اعتقادات جامعه از جمله حجاب را نشانه گرفته است که لازم است آحاد جامعه و بویژه بانوان گرانقدر، با پایبندی به اصول و ارزش های اسلامی اجازه ندهند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام و المسلمین "موسوی" خاطر نشان ساخت: رعایت حجاب نه تنها برای خود زن ارزش می‌ آفریند بلکه می تواند خانواده و اجتماع را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
امام جمعه شهرستان نظرآباد در پایان اذعان داشت: یکی از مطالبی که تذکرش واجب است مسئله عفاف و حجاب است، لذا برخورد با بدحجابی و مفاسد اخلاقی تنها از وظایف پلیس نیست و همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط می‌بایست در این راه گام بردارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.