تصویر
عملکرد خبرنگاران و روزنامه نگاران تاثیر مستقیمی بر فرآیند جامعه دارد
11 بهمن 1401 - 17:04
2
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج شغل خبرنگاري را حرفه اي خطير و تاثيرگذار در جامعه دانست و گفت: عملكردخبرنگاران و روزنامه نگاران تاثير مستقيمي بر فرآيند جامعه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شغل خبرنگاری را حرفه ای خطیر و تاثیرگذار در جامعه دانست و گفت: عملکردخبرنگاران و روزنامه نگاران تاثیر مستقیمی بر فرآیند جامعه دارد.

عمار ایزدیار در حاشیه اختتامیه هفتمین جشنواره اباذر که با معرفی برگزیدگان این جشنواره برگزار شد به اهمیت نقش رسانه در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و اظهارداشت: نقش منحصر بهفرد این قشر فعال، پویا و زحمتکش در روشن شدن حقایق، برجسته تر شدن فعالیت ها و تنویر افکار عمومی در راستای ارتقا و تعالی فرهنگ کشور بر همگان آشکار است.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر شغل خبرنگاری را حرفه ای خطیر و تاثیرگذار در جامعه دانست و افزود: عملکردخبرنگاران و روزنامه نگاران تاثیر مستقیمی بر فرآیند جامعه دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.