عملکرد دستگاه‌ها و نهادها در دهه فجر امیدآفرین باشد
  • بهمن ۱۱, ۱۴۰۱ ساعت: 13:15
  • شناسه : 439863
    2
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در حاشیه نشست معاون فرهنگی وزیر ارشاد با فعالان فرهنگی و رسانه ای استان البرز گفت: دستگاه‌ها و نهادها باید عملکردشان امیدآفرین باشد و به صورت مستمر پای کار بوده و با کمک رسانه‌های استان دستاوردشان را به مردم ارائه دهند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در حاشیه نشست معاون وزیر ارشاد با فعالان فرهنگی و رسانه ای استان البرز گفت: دستگاه‌ها و نهادها باید عملکردشان امیدآفرین باشد و به صورت مستمر پای کار بوده و با کمک رسانه‌های استان دستاوردشان را به مردم ارائه دهند.

    سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در حاشیه نشست صمیمی دکتر یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت همراه با فعالان فرهنگی و رسانه ای استان البرز، که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب بیان کرد: امروز جنگ، جنگ‌ رسانه است و برای تقویت این حوزه باید نگاه جدی‌تری به مقوله رسانه‌ها داشته باشیم.
    جابری انصاری خاطرنشان کرد: رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری در انعکاس رویدادها دارد و اگر اتفاق و حرکت مطلوبی بیفتد اما انعکاس رسانه ضعیف باشد این حرکت دیده نمی‌شود و برعکس آن نیز رسانه می‌تواند با انعکاس قوی اتفاق‌های کوچک را تاثیرگذار نشان دهد.
    وی نقش دستگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادها را در دهه مبارک فجر مهم دانسته و اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادها باید عملکردشان امیدآفرین باشد و به صورت نوبتی پای کارآمده و دستاوردشان را به مردم ارائه دهند به ویژه دستگاه‌هایی که تاثیر مستقیم با مردم دارند و باید بتوانند با تولید محتوای مناسب اصول هویت‌ساز انقلاب و جهاد تبیین را به تصویر بکشانند.
    جابری انصاری راه برون‌رفت از مغلوب امپراطور رسانه غرب را به تصویر کشیدن دستاوردها و توانمندی‌های نظام انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: برخلاف مشکلات معیشتی یکی از موضوعات مهم تبیین که دلسوزان و دغدغه‌مندان باید به آن بپردازند نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است,
    تفکر بسیجی و حرکت جهادی رمز تحقق آرمان های انقلاب است
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در ادامه گفت: تحقق آرمان های انقلاب جز با تفکر بسیجی، نگاه انقلابی و حرکت جهادی امکان پذر نیست.
    جابری انصاری بیان کرد: آرمان‌هایی که معمار کبیر انقلاب طراحی کرده اند، ریشه در مبانی اسلام ناب داشته که روز به روز شاهد تحقق آن هستیم.
    وی با بیان اینکه امام (ره) با نگاهی که وصالش به غایت هستی بود، انقلاب را رقم زدند، افزود: امام (ره) قبل از پیروزی انقلاب به صراحت فرمودند: به درب باغ سبزی که اقتصاد غرب به روی شما گشوده است، اعتماد نکنید و به دامن اسلام برگردید که در آینده‌ای نه چندان دور باید کمونیسم را در تاریخ جست و جو کرد.
    جابری انصاری با بیان اینکه رهبری هم در گام دوم انقلاب از فروپاشی نظام سلطه سخن می‌گویند، افزود: امام با نگاهی انقلابی و تفکر بسیجی چشم انداز انقلاب را ترسیم کرده بودند که باید الگویی برای ما باشد.
    وی با بیان اینکه سلاح اراده به تنهایی می‌تواند جریان ساز باشد و دنیا را متحول کند، اظهار کرد: تحقق آرمان‌های انقلاب و شعار امام مبنی بر اهتزاز پرچم «لا اله لله» در قله رفیع عالم جز با تفکر بسیجی، نگاه انقلابی و حرکت جهادی امکان پذیر نیست.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه فرهنگ همیشه مظلوم بوده و فرهنگ کمتر در اولویت قرار داده شده است، گفت: در این شرایط سخت هچ چیز مگر عشق و علاقه بدون چشمداشت نتوانسته اهالی فرهنگ، ادب و هنر را به فعالیت‌های فرهنگی و هنری ترغیب کند.
    وی گفت: دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر برای تعالی فرهنگی است و هیچ غرض ورزی شخصی در آن دیده نمی‌شود و شاید به همین دلیل باشد که تنگناها و اختلاف ها باعث نمی گردد تا اصحاب فرهنگ و هنرمندان از ادامه کار باز بمانند؛ چونکه با عشق و علاقه خویش کار می کنند.

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر