تصویر
عملکرد شرکت گاز استان البرز ارزیابی شد
03 خرداد 1402 - 12:54
2
مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز از ارزیابی عملکرد این شرکت توسط فرمانداری کرج خبر داد و گفت: ارزشیابی عملکرد؛ ابزاری برای توسعه نیروی انسانی است.
ارسال توسط :
پ
پ


مسئول روابط عمومی شرکت گاز البرز از ارزیابی عملکرد این شرکت توسط فرمانداری خبر داد و گفت: ارزشیابی عملکرد؛ ابزاری برای توسعه نیروی انسانی است.

علی اصغر محسنی مسئول روابط عمومی این شرکت مطرح کرد: غلامرضا ایوبی زاده بازرس فرمانداری کرج با حضور در ساختمان ستاد شرکت گاز استان البرز عملکرد این شرکت را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار داد.
وی ادامه داد: بازرس فرمانداری کرج با حضور در دفتر روسا و مدیران شرکت گاز استان البرز فرایند بازرسی را و رسیدگی به امور و مشترکان را مورد ارزیابی قرار داد.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: صیانت از حقوق شهروندی، پایش سامانه های سامد، بازرسی کل، شکایات مردمی و حجاب و عفاف از مولفه هایی بود که مورد ارزیابی ایوبی زاده قرار گرفت.
محسنی خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد به معنای تلاش کارکنان برای به انجام رساندن وظیفه یا دستیابی به اهدافِ تعیین شده است؛ هر شغلی مسئولیت‌هایی را به همراه دارد که باید طبق استانداردهای تعریف‌شده انجام شوند.
وی مطرح کرد: تعیین، سنجش و نمره‌دهی استانداردهای عملکرد را ارزیابی عملکرد می‌نامند، این کار کمک می‌کند تا صلاحیت، خصوصیات، کیفیت، مهارت، ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ی کارکنانبرای آینده مشخص شود.
وی اذعان کرد: همکاران و کارکنان باید مد نظر داشته باشند که ارزشیابی عملکرد ابزاری برای توسعه نیرو انسانی و نه برای تحقیر آنهاست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.