تصویر
عملکرد یکساله واحدهای منطقه البرز بررسی شد
10 اسفند 1401 - 16:04
4
در راستای اهداف شرکت جلسه ارزیابی و ارائه گزارش عملکرد یکساله واحدهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز برگزار شد به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، فهیمه قلندرزاده رئیس روابط عمومی منطقه البرز با اشاره به برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد یکساله واحدهای منطقه گفت: به دستور مدیر منطقه و هماهنگی های بعمل آمده با روسای واحدهای ستادی و عملیاتی و در راستای اجرای اهداف منطقه البرز، این جلسه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای اهداف شرکت جلسه ارزیابی و ارائه گزارش عملکرد یکساله واحدهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، فهیمه قلندرزاده رئیس روابط عمومی منطقه البرز با اشاره به برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد یکساله واحدهای منطقه گفت: به دستور مدیر منطقه و هماهنگی های بعمل آمده با روسای واحدهای ستادی و عملیاتی و در راستای اجرای اهداف منطقه البرز، این جلسه برگزار شد.
قلندرزاده با اشاره به حضور مدیر و معاونین منطقه در این جلسه گفت: در این جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله و بررسی اهداف تعیین شده در سالجاری واحدها و ذکر برنامه های کاری و بیان پیش بینی های و نقطه نظرات لازم برای سال آینده را روسای واحدهای ستاد وعملیاتی عنوان کردند.
رئیس روابط عمومی منطقه البرز افزود:بررسی شرح وظایف و اهداف و چشم اندازشرکت، برنامه ریزی و اجرای صحیح آن ازابتدای سال،ارائه آمار و مستندات و رفع نقاط ضعف از مواردی بود که در این جلسه مورد ارزیابی و بحث قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.