تصویر
عملکرد ۹ماه سال جاری سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس
12 دی 1402 - 16:20
2
اطفاء ۵۴۳ مورد حریق و ۷۵۷ مورد عملیات نجات توسط سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری فردیس انجام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اطفاء ۵۴۳ مورد حریق و ۷۵۷ مورد عملیات نجات توسط سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری انجام شد.

حسین عاشوری اظهار کرد: در ۹ماه سال جاری باحضور ۵۱۳۹ نفرنیروی عملیاتی مستقر در ۹ ایستگاه به مدت ۲هزارو ۸۷۵ساعت و ۲۴ دقیقه عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۲۳۴۸ دستگاه خودروی عملیاتی اعزامی به ۵۴۳ مورد حریق و ۷۵۷ مورد نجات، رسیدگی شد.
وی افزود: در طول این مدت، ۲۷۸ مورد استقرار، احتیاط و آماده باش در سطح شهر وهمچنین ۶۵ مورد همکاری باسایر ارگان ها در ماموریت ها و ۳۱۴۶ مورد عملیات آبرسانی در فصل تابستان باحضور آتش نشانان صورت گرفت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: در ماموریت ها، تعداد ۴۸۷ نفر توسط عوامل آتش نشانی نجات یافته و از آسیب مصون مانده ومتاسفانه ۳۱ نفرفوتی و ۷۶ نفرمصدوم درحادثه هایی که رقم خورد، داشته ایم.
عاشوری در پایان با اشاره به زحمات و تلاش های دلسوزانه و شبانه روزی آتش نشانان وهمکاران خود در این سازمان و و تشکر از آنان خاطرنشان کرد: همچنین از همکاری ارزشمند و شایسته شهروندان و مردم شریف شهر فردیس با عوامل آتش نشانی کمال قدردانی و تشکر را داریم و در راستای حفظ سلامت و ایمنی خود و دیگران، از عموم افراد ساکن در شهر می خواهیم که نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.