تصویر
عملیاتی شدن بیش از ۹۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز
10 دی 1402 - 11:42
1
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال بیش از 90 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دستگاه‌های مسئول عملیاتی شده اند که بالاتر از متوسط کشوری است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دستگاه‌های مسئول عملیاتی شده اند که بالاتر از متوسط کشوری است.

دکتر محمد انصاری در هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار کرد: در این مدت و در ۸۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۲۶۵ پرونده مطرح و ۲۸۷ مصوبه صادر شده که ۱۶۰ مصوبه مربوط به موضوعات مالی، تسهیلات و مسائل بانکی بوده است.
وی ادامه داد: در مجموع بالغ بر ۵۵ درصد از مصوبات به بخش بانکی و تامین نقدینگی مورد نیاز واحدها از محل تسهیلات رونق تولید اختصاص داشته است.
مدیر کل صمت استان البرز افزود: همچنین ۱۵ مصوبه ( ۵ درصد) مربوط به تامین انرژی و آب، ۲۱ مصوبه (۷ درصد) مربوط به امور مالیاتی، ۱۸ مصوبه ( ۶ درصد) مربوط به تامین و ۷۲ مصوبه (۲۵ درصد) مربوط به دستگاههای خدمت رسان همچون ادارات محیط زیست، گمرک، منابع طبیعی، شهرداری ها و .
.
.
، است.

پرداخت بیش از هزار و ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال امسال، از مجموع ۲۰۶ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۶۹ فقره تسهیلات به ارزش هزار و ۶۵ میلیارد تومان عملیاتی شده و ۴۵ پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می کنند.
انصاری اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان در همین مدت، ۳ هزار و ۵۲ فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی بالغ بر ۳۲ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.