تصویر
عملیات اجرایی دیوار کشی اراضی بایر محدوده شهر فردیس آغاز شد
21 آبان 1402 - 15:55
2
مدیر هماهنگی و نظات بر خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: اعمال ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها و اجرای دیوارکشی زمین های بایر در شهر فردیس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر هماهنگی و نظات بر خدمات شهری گفت: اعمال ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها و اجرای دیوارکشی زمین های بایر در شهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

محمود کشاورز از اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها خبر داد و اظهار کرد: تخلیه پسماندهای خانگی و ساختمانی بعضی از افراد سودجو و فرصت طلب در زمین های بایر محدوده شهر، باعث ایجاد آلودگی و نازیبایی بصری در شهر می شود و براساس ماده ۱۱۰، شهرداری موظف است پس از صدور اخطار به مالک و در صورت عدم مراجعه مالک در زمان معین، رأساً اقدام به دیوار کشی ملک به جهت حفظ بهداشت محیط زیست ساکنان آن محل کند.
وی افزود: عملیات دیوار کشی زمین های بایر با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و با شناسایی نقاط هدف در شهر که یکی از مهمترین درخواست های مردمی از شهرداری بوده است درخیابان هایی همچون تابان و دیگر مسیرهای شهری در حال اجرا است.
مدیر هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری فردیس تاکید کرد: تامین آرامش ، امنیت و ارتقا کیفیت زندگی ساکنان شهری ازاهمیت بسزایی برخوردار است و درهمین راستا، افرادی که در زمان معین نسبت به دیوار کشی اراضی خود اقدام نکنند طبق قانون، شهرداری موظف است به صورت مستقیم اقدام به دیوار کشی زمین مورد نظر کند.
کشاورز خاطر نشان کرد: اعمال این ماده از قوانین شهرداری درمحدوده شهربه جهت زیباسازی بصری، جلوگیری از انباشت پسماندهای خانگی و ساختمانی که باعث ایجاد خطرات بهداشتی و زیست محیطی می شود، پاکسازی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در نزدیکی محل سکونتشان و جلب رضایت آنان در شهر در حال اجرا است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.