تصویر
عملیات اجرایی مشارکت در ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه محروم کرج
04 تیر 1402 - 9:28
2
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت:عملیات اجرایی مشارکت در ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه محروم شعبان آباد آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ


سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی گفت:عملیات اجرایی مشارکت در ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه محروم شعبان آباد آغاز شد.

عمار ایزدیار در حاشیه آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه محروم شعبان آباد اظهارداشت: این مدرسه مشارکتی با اهدا و تخصیص ۲۰۰۰ متر مربع زمین از سوی مدیریت شهری با مشارکت اداره کل نوسازی و خیرین در دست ساخت قرار گرفت.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اذعان کرد: پرداختن به آموزش و پرورش بزرگترین سرمایه گذاری به شمار می رود در واقع توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است.
ایزدیار تصریح کرد: تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش نیاز به امکانات و تجهیزات دارد و هرچقدر فضای آموزشی و امکانات آن بیشتر باشد ، تعلیم و تربیت در کشور شکوفاتر می شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در خصوص رفع مشکلات و فعالیت‌های حمایتی در ساخت مدارس افزود: در راستای طرح نگهداشت شهر در این خصوص تمامی جزئیات مرتبط با گل کاری، رنگ آمیزی مدارس و حتی لکه‌گیری آسفالت مدارس و معابر نزدیک به مدارس در ابتدای سال جدید تحصیلی انجام می شود.
ایزدیار خاطرنشان کرد: مدیریت شهری دست تمامی خیران مدرسه‌ساز را به نشانه دوستی می‌فشارد و برای تحقق این هدف ارجمند و در خصوص رفع موضوعات زیرساختی در مدارس اعلام همکاری می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.